برس چوبی, بلاگ

بررسی فواید برس چوبی بامبو

بررسی خواص و فواید برس چوبی بامبو نابا

برس بامبو نابا به گونه ای طراحی شده که به آرامی گره مو ها را بازکرده و درعین حال چربی طبیعی مو را به صورت یکنواخت روی سر بخش کرده و باعث براقی و درخشش مو ها میشود الکتریسیته ساکن یکی از علل بوجود آمدن مو خوره میباشد که جنس این برس بامبو نابا باعث عدم ایجاد الکتریسیته ساکن آنتی استاتیک در مو ها گردیده و موخوره را کنترل میکند پینز های ماژور سرگرد بدون آسیب زدن به پوست سر باعث ماساژ پوست گردیده در نتیجه گردش خون بهتر و تغذیه ریشه مو و ریزش مو ها را کنترل میکند از دیگر محاسن این برس آلودگی هایی چسبیده شده به مو جذب پینز های برس بامبو نابا میگردد و پس از چند روز برس کشیدن متوجه کثافات چسبیده شده به پینز ها میگردید که میتوانید به راحتی و بدون نگرانی این محصول را با آب گرم و یک مسواک قدیمی و صابون شست وشو و تمیز کنید و مجددا استفاده نماید این محصول درجه 1 بوده و اصالت و کیفیت آن مورد تایید کارشناسان میباشد.

 

مزایای استفاده از برس چوبی بامبو

بطور کلی برس های چوبی بامبو دارای مزایای زیر هستند:

  • کاهش الکتریسیته ساکن مو
  • ماساژ پوست سر و افزایش گردش خون
  • کاهش ریزش مو
  • محافظت از موهای رنگ شده
  • کاهش موخوره و وزی مو

فواید برس چوبی بامبو

از سالیان گذشته تا کنون، برس چوبی بامبو bamboo به دلیل فواید متعددی که برای مو و پوست سر دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده برخی از این فواید  و خواص برس چوبی بامبو عبارت است از:

  • جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن

یکی از معایب برس های فلزی و پلاستیکی این است که باعث ایجاد الکتریسیته ساکن در مو می شوند که دلیل اصلی وز شدن و گره خوردن موها میشود.

برس های چوبی بامبو به دلیل ساختار طبیعی که دارند، الکتریسیته ساکن ایجاد نمی کنند و به همین دلیل موها را به همان حالت صاف و درخشان نگه می دارند.

  • بهبود گردش خون پوست سر

ماساژ پوست سر با برس چوبی بامبو به بهبود گردش خون در این ناحیه کمک می کند. گردش خون بهتر پوست سر باعث تقویت فولیکول های مو شده و از ریزش مو جلوگیری می کند.

  • توزیع یکنواخت روغن های طبیعی مو

چربی هایی که بطور طبیعی از پوست سر ترشح می شوند، به مرطوب نگه داشتن مو کمک می کنند. شانه زدن موها با برس های چوبی بامبو به توزیع یکنواخت چربی در طول مو کمک می کنند که باعث نرمی و لطافت مو می شود.

 

علاوه بر این فواید، برس های چوبی بامبو به دلیل دوام و ماندگاری بالا نیز مورد توجه افراد زیادی در سراسر دنیا قرار گرفته اند. این برس ها  که از چوب بامبو ساخته می شوند دارای ماده کاملا طبیعی و پایدار می باشد. در مجموع، برس های چوبی بامبو به دلیل فواید متعددی که برای مو و پوست سر دارند، یک انتخاب عالی برای افرادی هستند که به سلامت و زیبایی موهای خود اهمیت می دهند.

 

راهکاری برای تشخیص برس چوبی اصل بامبو

اصلی ترین راهکار تشخیص برس چوبی اصل بامبو در مقایسه با برس چوبی ساده و فیک، در نظر گرفتن و توجه به جنس دسته و دندانه های برس است.

  1. دسته برس: دسته برس چوبی اصل بامبو باید از چوب بامبو ساخته شده باشد. این چوب معمولاً دارای رنگ قهوه ای روشن تا تیره است و بافتی صاف و یکنواخت دارد. در برس های چوبی تقلبی، دسته معمولاً از جنس پلاستیک یا چوب های دیگر ساخته شده است.
  2. دندانه های برس: دندانه های برس چوبی اصل بامبو نیز باید از چوب بامبو ساخته شده باشند. این دندانه ها معمولاً دارای نوک گرد و نرمی هستند تا به پوست سر آسیب نرسانند. در برس های چوبی تقلبی، دندانه ها معمولاً از جنس پلاستیک یا فلز ساخته شده اند و نوک تیز دارند.

علاوه بر این، برس های چوبی اصل بامبو معمولاً دارای وزن سبک تری هستند و دوام بیشتری دارند.

در اینجا چند نکته دیگر برای تشخیص برس چوبی اصل بامبو آورده شده است:

* قیمت برس چوبی اصل بامبو معمولاً بالاتر از برس های چوبی تقلبی است.
* برس های چوبی اصل بامبو معمولاً در بسته بندی های محکم و شکیل عرضه می شوند.
* در برس های چوبی اصل بامبو معمولاً نام برند سازنده و اطلاعات مربوط به محصول درج شده است.

با توجه به این نکات، می توانید به خواص برس چوبی بامبو پی برده و با اطمینان بیشتری برس چوبی اصل بامبو را از برس های چوبی تقلبی تشخیص دهید.

بررسی روش های بیشتر در تشخیص برس چوبی اصل بامبو میتوانید به لینک قرمز رنگ مراجعه نمایید.

 

** شرکت کیشوا نمایندگی برس مو چوبی بامبوBAMBOO در ایران یکی از نمایندگی های معتبر فروش انواع محصولات بهداشتی و اکسسوری مانند جا لنزی و شانه بامبو میباشد. این شرکت همچمنین نمایندگی فروش محصولات کودک میباشد که برای اولین بار در ایران موفق به تولید شیشه شیر پلاستیکی از مواد پلی پرو پیلن با علامت اختصاری (پ پ، pp ) گردید که تحولی نوین در صنعت تولید محصولات کودک به وجود آورد.شما کاربران گرامی میتوانید ما را در پیج اینستاگرام دنبال نمایید **

 

Visits: 285

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *