برس چوبی, بلاگ

تشخیص برس چوبی بامبو اصل

تشخیص برس چوبی بامبو اصل و بررسی فواید برس چوبی بامبو

از دیر باز تاکنون استفاده از شانه های چوبی در ایران مرسوم بوده است، اکنون علم روز دنیا به این نتیجه رسیده که بهترین شانه ها ساخته شده از چوب میباشند، بطور کلی برس چوبی بامبو  یکی از محبوب ترین نوع برس های مو در جهان شناخته شده و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

این برس ها به دلیل خاصیت های ضد الکتریسیته ساکن، ماساژ پوست سر و افزایش گردش خون و همچنین کاهش موخوره و وزی مو  مورد توجه افراد زیادی اعم از خانم ها و آقایان در هر رده سنی، قرار گرفته است. بر این اساس ما در صدد این بر آمدیم که مطلب زیر را که با عنوان”تشخیص برس چوبی بامبو اصل” است را جهت بررسی مزایا و فواید برس بامبو تهیه نماییم، در ادامه همراه ما باشید:

 

تشخیص برس چوبی اصل

برای تشخیص برس چوبی بامبو اصل از تقلبی، می توان به نکات زیر توجه کرد:

  • جنس دسته و دندانه ها: اولین نکته ای که توصیه میگردد توجه گردد دندانه های بامبو اصلی است،زیرا دندانه ها در برس چوبی اصل باید از خود چوب بامبو ساخته شده باشد. در برس های تقلبی، دسته چوبی است اما دندانه ها از جنس پلاستیک یا فلز یا چوب معمولی هستند.
  • وزن برس: برس بامبو اصل در عین حال که کیفیت بالایی دارند اما در مقایسه با برس های تقلبی  موجود در بازار وزن سنگین تری دارند، این به دلیل استفاده از چوب بامبو در ساخت آن است.
  • رنگ برس: موردی که لازم است هنگام خرید برس چوبی بامبو به آن توجه گرددبرس چوبی اصل دارای رنگ قهوه ای روشن تا تیره است. و همچنین دارای رگه های خطی طولی ولی در برس های تقلبی، رنگ دسته و دندانه ها یکدست و روشن است.
  • قیمت: برس چوبی اصل به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت، در مقایسه با سایر برسها و شانه های موجود در بازار مانند برس های پلاستیکی و خصوصا برس های تقلبی، قیمت نسبتا بالاتری دارد.

خواص چوب بامبو

در قرنهای گذشته افراد برای شانه کردن و از بین بردن گره های موجود در موهایشان از شانه های چوبی استفاده میکردند، با پیشرفت بشر  و به مرور انواع مختلفی از شانه ها و برسها تولید شد، با پیشرفت علم و افزایش آگاهی مشخص شد بهترین نوع شانه و برس آنهایی هستند که  از چوب  ساخته شده باشند.

اما باید گفت که چوب معایبی هم دارد که از جمله آن عدم مقاومت در برابر آب و رطوبت است . در مقابل از مزیت های چوب بامبو میتوان به این موضوع شاخص اشاره کرد که علاوه بر داشتن همه خواص چوب؛ در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی نیز دارد. 

از خواص دیگر چوب بامبو آنتی استاتیک ( ضد الکتریسیته ساکن ) است که باعث شده شانه چوبی بامبو اصل از افشانه شدن مو و ایجاد الکتریسیته ساکن در مو جلوگیری کند .

 

 در صورتی که قصد خرید برس مخصوص موهای فر را دارید حتما به لینک مربوطه مراجعه نمایید، تا تنوع برس چوبی برند نابا برای انواع مو را مشاهده کنید؛ فروشگاه کیشوا نمایندگی محصولات بهداشتی، اکسسوری و  کودک

 

فواید برس چوبی بامبو

سالیان سال است که  افراد زیادی که از میان تنوع بالای شانه ها وبرس ها موجود در بازار، باز هم در هنگام خرید شانه مو، اولویت اصلیشان یافتن برس یا شانه بامبو اصل است، از آنجایی که این نوع شانه ها فواید زیادی برای سلامت مو و پوست سر دارند در ادامه به منظور تشخیص برس چوبی بامبو اصل به بررسی برخی فواید برس چوبی بامبو  میپردازیم:

  • کاهش الکتریسیته ساکن مو:برس های چوبی بامبو به دلیل خاصیت های ضد الکتریسیته ساکن، از ایجاد موخوره و وزی مو جلوگیری می کنند.
  • ماساژ پوست سر: دندانه های گرد برس های چوبی بامبو به آرامی پوست سر را ماساژ می دهند و باعث افزایش گردش خون می شوند. این امر به رشد بهتر موها نیز کمک شایانی می کند.
  • کاهش ریزش مو: برس های چوبی بامبو به دلیل ماساژ پوست سر و افزایش گردش خون، موجب کاهش ریزش موهای سر میگردد.
  • محافظت از موهای رنگ شده: برس های چوبی بامبو به دلیل نرم بودن دندانه ها،  در مقایسه سایر برندهای فیک میتوانند تا حدی از موهای رنگ شده محافظت کنند.
تشخیص برس چوبی بامبو اصل

تشخیص برس چوبی بامبو اصل

نکات مهم در استفاده از برس چوبی بامبو

برای استفاده صحیح از برس چوبی بامبو، نکات زیر را رعایت کنید:

  • هر روز موهای خود را با برس چوبی بامبو شانه کنید.
  • حدالامکان سعی کنید از برس چوبی بامبو برای شانه کردن موهای خیس استفاده نکنید.(بطورکلی تا زمانی که موها خیس است از هیچگونه شانه ای استفاده ننمایید)
  • پس ازمدتی استفاده، از برس چوبی بامبو  بهتر است آن را با آب گرم و کمی سرکه و شامپو بچه  بشویید.
  • برس چوبی بامبو را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

با رعایت نکات بالا، می توانید طول عمر برس بامبو خود را دوبرابر افزایش دهید، هرچند که شانه های بامبو اصل به خودی خود از طول عمر و دوام بالاتری در مقایسه با سایر شانه های موجود در بازار  برخوردار است.

 

** شرکت کیشوا نمایندگی محصولات کودک برند ناوی برای اولین بار در ایران موفق به تولید شیشه شیر پلاستیکی از مواد پلی پرو پیلن با علامت اختصاری ( پ پ، pp  ) گردید که تحولی نوین در صنعت تولید محصولات کودک به وجود آورد. همچنین این فروشگاه دارای نمایندگی انحصاری انواع شانه بامبو اصل نابا نیز میباشد؛ جهت خرید شانه مو کلیک کنید.شما کاربران گرامی میتوانید ما را در پیج اینستاگرام دنبال نمایید **

 

معرفی فروشگاهای فروش شانه چوبی بامبو معتبر معروف در سطح جهان

شرکت کیشوا پس از تحقیق و بررسی عنوان میدارد که بهترین  فروشگاه های آنلاین معتبر و معروف در سطح دنیا عبارتند از را :

1. آمازون (Amazon): یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است و مجموعه‌ای گسترده از محصولات چوبی را ارائه می‌دهد. با جستجوی “برس چوبی بامبو” در آمازون، می‌توانید گزینه‌های متنوعی را مشاهده کنید.

2. هوم دیپوت (Home Depot): یکی دیگر از فروشگاه‌های مشهور مواد ساختمانی است که محصولات چوبی را نیز عرضه می‌کند. وبسایت آنها را بررسی کنید تا برس چوبی بامبو را پیدا کنید.

3. لووز (Lowe’s): یک فروشگاه آنلاین پرطرفدار دیگر برای مواد ساختمانی و ابزارهای خانگی است. آنها نیز ممکن است برس‌های چوبی بامبو را در مجموعه محصولات خود داشته باشند.

در کشور ایران نیز شرکت ها و نمایندگی های معتبر مختلفی هستند که شانه چوبی بامبو اصل را به فروش میرسانند، از این بین فروشگاه کیشوا مستقیما با برند معتبر نابا که تولید کننده برس چوبی بامبو اصل میباشد کار میکند؛ که سالهاست که در در این زمینه فعالیت دارد و خوشبختانه توانسته در بین مشتریان خود اعتبار و محبوبیت خود را کسب نماید.

قبل از خرید از برند نابا، بهتر است نظرات کاربران را  در این سایت یا در سایر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و… بررسی کنید و از قدمت، اعتبار و کیفیت بالای این برند اطمینان حاصل نمایید.

** شرکت کیشوا نمایندگی برس مو چوبی بامبوBAMBOO در ایران یکی از نمایندگی های معتبر فروش انواع محصولات بهداشتی و اکسسوری مانند جا لنزی و شانه بامبو میباشد. این شرکت همچمنین برای اولین بار در ایران موفق به تولید شیشه شیر پلاستیکی از مواد پلی پرو پیلن با علامت اختصاری (پ پ، pp ) گردید که تحولی نوین در صنعت تولید محصولات کودک به وجود آورد.شما کاربران گرامی میتوانید ما را در پیج اینستاگرام دنبال نمایید **

Visits: 1227

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *