برس چوبی

نمایندگی برس مو چوبی بامبوBAMBOO در ایران

آنتی ایستاتیک

معرفی نمایندگی خرید برس مو چوبی از جنس بامبوBAMBOO 

یکی از محبوب ترین شانه های مو در جهان ، برس چوبی بامبو است، این برس ها به دلیل خاصیت های ضد الکتریسیته ساکن، ماساژ پوست سر و افزایش گردش خون و همچنین کاهش موخوره و وزی مو قرن هاست که مورد توجه افراد زیادی خصوصا خانم ها قرار گرفته است. از شما کاربران گرامی خواهشمندیم در مقاله “نمایندگی برس مو چوبی بامبوBAMBOO” همراه ما باشید:

 

مقایسه برس چوبی بامبو اصل با برس چوبی ساده

برس های چوبی بامبو و برس های چوبی ساده هر دو از جنس چوب ساخته شده اند و دارای مزایای مشابهی هستند. با این حال، برخی تفاوت های کلیدی بین این دو نوع برس وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

  • جنس مرغوب

همانگونه که میدانیم؛ برس های چوبی بامبو از چوب بامبو ساخته شده اند. بامبو نیز یک ماده طبیعی و پایدار است که دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچ است. این امر باعث شده که برس های چوبی بامبو برای افرادی که دارای پوست سر حساسی دارند بهترین انتخاب است.

در مقابل، برس های چوبی ساده که از انواع مختلف چوب( مانند چوب گردو و چوب ماهون) ساخته می شوند. این نوع شانه های مو در مقایسه با شانه ها و برس های ساخته شده از پلاستیک؛ دارای خواص ضد الکتریسیته ساکن هستند. با این حال، این چوب ها مانند برس چوبی بامبو اصل نمیتواند برای پوست سر حساس مناسب باشند.

  • وزن مناسب و سبک

برس های چوبی بامبو به دلیل استفاده از چوب بامبو سنگین تر از برس های چوبی ساده هستند. این امر باعث می شود که برس های چوبی بامبو در هنگام شانه کردن موها به پوست سر فشار کمتری وارد کنند و همچنین دست نیز خسته نشود.

  • رنگ طبیعی

برس های چوبی بامبو دارای رنگ قهوه ای روشن تا تیره هستند. این رنگ به دلیل وجود رنگدانه های طبیعی در چوب بامبو ایجاد می شود.برس های چوبی ساده نیز دارای طیف گسترده ای از رنگ ها هستند. این رنگ ها معمولاً با استفاده از رنگدانه های مصنوعی ایجاد می شوند.

 

بخوانید: بررسی فواید برس چوبی بامبو

 

خرید برس چوبی بامبو از نمایندگی ناباNABA

“برسهای چوبی” “پینز سرگرد”یا “ماژور”(دندانه های چوبی سر توپک دار) یکی از مناسبترین برسهای بامبو به شمار می آیند چرا که این مدل برس مو علاوه بر تمام مزیتهای برس چوبی با داشتن پینزهای ماساژور باعث خون رسانی بیشتر به “ریشه مو”و تغذیه رسانی بهتر و در نتیجه “رشد و تقویت مو” حاصل میگردد.

از “معایب برس چوبی” میشه گفت خیلی زود کثیف میشود و اگه بخواهید برس چوبی را بشویید خیلی زود بافت نرم خودش رو از دست میدهد و ترکهایی مخصوصا روی پینزها ایجاد میگردد که همان ترکها ممکن است باعث آسیب به موها گردد،

اما خوشبختانه باید گفت، استفاده از “برس چوبی از جنس بامبو” بخاطر سازگاری که با آب  دارد، در مقابل رطوبت کاملا مقاوم می باشد، بنابراین گزینه بسیار مناسبی میتواند  باشد. 

جهت تشخیص برس چوبی بامبو اصل کافیست که به شکل ظاهری آن کمی توجه و دقت نمایید، چوب بامبو اصلی همانند الیاف به هم تنیده شده است و وزن آن هم نسبت به چوب کمی سنگین تر است که مقابل فشار هم خیلی مقاوم تر است.

یکی دیگر از راه های تشخیص برس بامبو اصل این است که  تا زمانی که “کوشن”(لاستیکی که پینزها داخل آن است) فرسایش پیدا نکند همواره قابل استفاده خواهد بود.

 

بررسی قیمت برس چوبی بامبو

مشخصا، برس های چوبی بامبو اصل به دلیل اینکه از چوب بامبو ساخته شده است، در نتیجه دارای کیفیت بالایی میباشد،بنابراین در مقایسه با برس های بامبو فیک، برس های ساخته شده از انواع دیگر چوب ها و همچنین برس های پلاستیکی، قیمت بالاتری دارند.

برای مشاهده تنوع و  لیست قیمت برس چوبی اصل به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

** نمایندگی برند NABA، مفتخر است که برس چوبی از جنس بامبوی اصل را به شما که لایق بهترینها هستید تقدیم نماید **

 

بررسی مزایای برس چوبی بامبو در مقایسه با سایر برس ها

ما در این بخش سعی بر این داریم به بررسی تفاوت ها و مزایای برس های چوبی بامبو برندNABA  و سایر برس های چوبی بپردازیم؛ این مزایا عبارتند از:

  • کاهش الکتریسیته ساکن مو
  • ماساژ پوست سر و افزایش گردش خون
  • کاهش ریزش مو
  • حافظت از موهای رنگ شده
  • کاهش موخوره و وزی مو

 و اما از مزایای برس چوبی ساده نیز میتوان به کمترشدن الکتریسیته ساکن مو، ماساژ پوست سر جهت  گردش خون در پوست سر اشاره کرد.

کدام نوع برس چوبی برای شما مناسب تر است؟

انتخاب نوع برس چوبی به عوامل مختلفی مانند نوع مو، حساسیت پوست سر و بودجه شما بستگی دارد. اگر موها و پوست سر حساسی دارید، برس چوبی بامبو اصل که از چوب بامبو ساخته شده است، گزینه بسیار مناسبی برای شما میباشد. این برس ها ضد باکتری و ضد قارچی هستند و به پوست سر حساس آسیب نمی رسانند.

اما اگر موهای معمولی دارید، می توانید از هر نوع برس چوبی استفاده کنید. با این حال، برس های چوبی بامبو به دلیل وزن کمتر، به پوست سر فشار کمتری وارد می کنند.

 

تشخیص برس چوبی بامبو اصل

اگر شما نیز به دنبال برس چوبی با کیفیت هستید، و اطلاعات کافی درباره تشخیص برس های چوبی بامبو اصل ندارید توصیه میکنیم حتما با سرچ نمایندگی برس مو چوبی بامبو در موتورهای جستجو گوگل  وشناخت نمایندگی معتبر اقدام به سفارش برس بامبو مورد نظر خود کنید.چرا که این برس ها، گزینه مناسبی برای حفظ سلامت موها میباشد. برس هایی که از چوب بامبو با کیفیت ساخته شده باشند، دارای خواص ضد الکتریسیته ساکن هستند که موجب ماساژ پوست سر و همچنین  افزایش گردش خون میگردد.

 

** شرکت کیشوا نمایندگی محصولات کودک برند ناوی برای اولین بار در ایران موفق به تولید شیشه شیر پلاستیکی از مواد پلی پرو پیلن با علامت اختصاری ( پ پ، pp  ) گردید که تحولی نوین در صنعت تولید محصولات کودک به وجود آورد.شما کاربران گرامی میتوانید ما را در پیج اینستاگرام دنبال نمایید **

Visits: 416

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “نمایندگی برس مو چوبی بامبوBAMBOO در ایران

  1. حوری گفت:

    مطالب بسیار ارزشمند وکامل خیلی استفاده کردم

    1. navynaba گفت:

      آرزوی موفقیت برای شما دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *